מראה עיניים - השינוי בביקורים באתר עם עבודה נכונה בגוגל אדוורדס
הקמתי אתר מכירות באנגלית, שמטרתו למכור מוצר שלי שהוא גם התחביב שלי: נגינה בחצוצרה.
החלטתי יום אחד שיש לי מספיק ידע על מנת להכין ספר לימוד, שבאמצעותו יוכלו אנשים בכל העולם גם ללמוד לבד נגינה, ולנגנים - לשפר את הנגינה שלהם.
חצוצרה הוא כלי עם צליל נפלא, רק שיש טכניקות מאד בסיסיות שצריך לדעת כדי להגיע לרמת נגינה טובה. החלק הארי של נגנים מתחילים ללמוד בגילאי 10-14 ומן הסתם עם מורים שהם בד"כ נגנים בני 17-18, או אחרים שלא למדו איך ללמד.
מרבית נגנים אלו מתגלגלים להיות מפוספסים. נגנים שקשה מאד לתקן אצלם הרגלי נגינה רעים.
אז הכנתי ספר אלקטרוני עם כל היסודות. הקמתי אתר ואת הספר מכרתי כקובץ להורדה ב 9.90$. הפעלתי קמפיין של אדוורדס ומכרתי בממוצע של 2-3 לשבוע.
הבנתי שמשהו לא בסדר, וגם שמתי לב לקניות בכל רחבי העולם, ולאחר שנה הוספתי וידאו. מכרתי את ההורדה ב 19.90$ והוספתי אפשרות לקבל עותק של הספר + הוידאו בדאר, ומכרתי ב 29.90$ ועוד 5$ למשלוח, סך של 34.90$.
עליתי לקצב של כ 3-4 לשבוע, עם השקעה בפרסום של כ 400 שקלים בחודש. תקבול ממוצע של 25$, תקבלו חודשי של כ 350$. רווח קטן, לא משמעותי.
יום אחד החלטתי לבדוק את האדוורדס, שיניתי את מילות המפתח ואת המודעות, וביום אחד כל הסטטיסטיקה של האתר נראתה אחרת. ועליתי בתחילה למכירה כפולה עם אותה השקעה באדוורדס.
אח"כ כבר התייצבתי ונכנסו גורמים נוספים במשוואה של המכירות כגון שיפור הטקסט באתר ועוד.
דני קרני יועץ שיווק